Politika kvality
Hlavným cieľom našej činnosti je dosiahnuť spoločnou prácou a službami
plné uspokojenie požiadaviek a očakávaní pacientov a ich uznanie,
so súčasným dosiahnutím spokojnosti zamestnancov.
Pre trvalé napĺňanie hlavného cieľa liečebne, vedenie určilo nasledovnú politiku kvality:
Využívanie systémového prístupu k manažérstvu kvality a umu vlastných zamestnancov je primárnym predpokladom úspešnosti
v našom snažení.
Pre zvýšenie celkovej kultúry v liečebni budeme vytvárať na všetkých úrovniach kvalitatívne nové vnútro-organizačné
vzťahy založené na vzájomnej dôvere, zodpovednosti, motivácii, partnerstve a spokojnosti vlastných zamestnancov.
Budeme vytvárať také pracovné prostredie, aby sme nepripustili možnosť chýb a vzniku mimoriadnych udalostí,
pracovných úrazov v žiadnej našej činnosti.
Pre zlepšenie v oblasti sociálnej starostlivosti o zamestnancov budeme rozširovať ponuky programov formou
rekondičných pobytov.
Priebežne budeme vytyčovať, aktualizovať a pravidelne vyhodnocovať strategické ciele liečebne,
vrátane posudzovania rizikových miest.
Systém kvality chápeme komplexne ako nástroj trvalého zlepšovania celkového diania v liečebni.
V procesoch dodávateľsko - odberateľských vzťahov budeme trvalo usilovať o vybudovanie dlhodobého vzájomného
výhodného partnerstva.
Pri nakladaní s odpadmi a obalmi budeme eliminovať negatívne vplyvy na životné prostredie.
Priebežne budeme monitorovať spokojnosť pacientov, ich požiadavky a očakávania s cieľom byť lepší ako naša
najväčšia konkurencia.